piątek, 15 stycznia 2016

Plotki - czy to dobry pomysł?

Znowu... Znowu nie napisałam przez miesiąc żadnego posta... Jestem zawiedziona... Ale przecież mamy teraz ferie!

A więc kochani! To mój pierwszy post w 2O16 roku. Moja średnia na koniec pierwszego semestru wynosi 5,45
                                                             ***
Witajcie kochani! W dzisiejszym poście, napiszę coś od siebie.
Plotki - czy ktoś w nie wierzy?
czy to dobry pomysł?
czy przez plotki staniesz się popularnym?
NIE! ABSOLUTNIE NIE! 
Dlaczego? Po pierwsze - możesz kogoś urazić tym, lub osoba poszkodowana 
może się zamknąć w sobie-Tak,są takie przypadki...
Po drugie - przecież samo słowo plotki kojarzy nam (mi) się 
z kłamstwami... 
Co jeśli ktoś powie jakąś nieprzyjemną plotkę o mnie (o was) ?
Przede wszystkim - nie zwracaj na to uwagi, miej to gdzieś - tak jak ja.
Powiedz rodzicom, nauczycielce lub osobie której
ufasz. Naprawdę rozpowiadanie jakichkolwiek plotek nie jest miłe.
A co jeżeli później ktoś o was puści niemiłą plotkę??
Zastanówcie się - choć przypuszczam, 
że nikt z moich czytelników nie plotkuje...



Na dzisiaj koniec - MAM NADZIEJĘ, ŻE WAS NIE ZANUDZIŁAM.
Tym co mają ferie życzę miłego wypoczynku ☺

39 komentarzy:

  1. oj ja mam ferie dopiero od połowy lutego

    powodzenia w systematyczności
    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mądry post siostrzyczko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w 4 literach to co ludzie robią co mówi itp. Plotka od plotki się zaczyna, a potem tak bez końca ^^
    tonaszhoryont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Plotki nie są dobre. Nienawidzę kiedy ktoś nawala na kogoś za plecami, a w oczy wielki przyjaciel.

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie ferie zaczynają się dopiero 1 lutego. Plotki to ZŁO. Pamiętam, że moja przyjaciółka w podstawówce plotkowała za moimi plecami. Dowiedziałam się o tym w 6 klasie i od tamtej pory nie utrzymujemy kontaktu.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też życzę udanych ferii ♥ Ja mam je dopiero za miesiąc ; c

    Mogłabym prosić o poklikanie w linki w najnowszym poscie ? będę bardzoo wdzięczna :)
    by-vanys.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kiedyś się przejmowałam plotkami. Z czasem zauważyłam kto plotkuje i zaczęłam unikać takich osób :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mądrze piszesz, aż się zdziwiłam, że masz tylko 12 lat! :)
    Super post, oby tak dalej, kochana.
    Pozdrawiam serdecznie☺☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeciwnie-twój post był bardzo ciekawy, nie był nudny!
    Mądry i motywujący poscik czekam na wiecej

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje ♥♥ Kochani jesteście :*

    OdpowiedzUsuń
  11. plotki to cos co nie powinno nigdy mieć miejsca/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzeba uważać na to co się mówi, bo można stracić dużo przez plotki albo kogoś zranić.
    Zapraszam do siebie: http://neversaynever171.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Plotki są najgorszą rzeczą! Niestety ja się nimi cały czas przejmuję. Świetnie napisałaś ten post wręcz przeciwnie nie był on nudny, ale bardzo ciekawy i motywujący. A co do ferii to ja mam dopiero od 1 lutego więc muszę sobie jeszcze na nie poczekać. Masz bardzo wysoką średnią! :) Gratuluję. Ja nigdy aż tak wysokiej nie miałam. A na tej semestr będę mieć około 4,30. Obserwuje i liczę na to samo :) Zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję tak wysokiej średniej :) Świetny pomysł na posta
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Plotki to najgorsza rzecz jaką ludzie wymyślili, no dobra jedna z najgorszych rzeczy! :) Obseruję :) Miłego dnia!

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. no niestety plotka jest i będzie ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł na posta ! Bardzo trafiony ! Plotki to zło niestety bardzo popularny syndrom w naszym społeczeństwie <3
    http://zmiloscidozdjec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł na notkę. Sama ich nie cierpię, a mam wrażenie, że jestem wszędzie obgadywana.
    Jeśli chcesz, zajrzyj do mnie - Kliknij tu + obserwuję i będę zaglądać częściej...

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post :D
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mądry post! :D Nienawidzę plotek... Od tego same nieporozumienia i kłótnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Plotki to przykra sprawa. Jednak każdy inaczej postrzega plotki :/ dla niektórych fajna sprawa dla zyskania przyjaciół (bo im więcej wiesz/rozpowiesz, tym więcej słuchających), a dla innych koszmar w szkole czy innym miejscu, bo ktoś coś o tobie rozpowie
    Gratuluję wysokiej średniej, żebyś przez długie lata edukacji utrzymywała taką :D ja jestem w 3 gimnazjum i moja średna to 4,7(3)
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mądry post! Plotki trzeba niszczyć i zapobiegać aby się tworzyły. Nie na widzę plotek o mnie i o innych... Dzięki za komentarze u mnie ♥

    atkasblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Małe ploteczki nikomu nie szkodzą, gorzej jeśli jest to obgadywanie, jest miedzy tym mała subtelna różnica :) Tego drugiego nie toleruję
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  24. Plotki to okrucieństwo...
    zblogowanipl5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy temat!
    zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    może wspólna obs?

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie tylko tobie plotki kojarzą się z kłamstwami. Nienawidzę tego uczucia, gdy sobie stoisz, a za plecami słyszysz jak ktoś obgaduje ciebie lub nawet kogoś innego. Ale po prostu to olewaj, znudzi się. ☺

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Plotka to jest coś takiego, że jak jedna osoba ją wymyśli, to wszyscy w nią uwierzą i będą rozpowiadali ją dalej i dalej. A osoba, o której plotkujemy może się o tym dowiedzieć i będzie jej smutno a nam może być głupio.
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nienawidzę takich osób i trzymam się z daleka od takich :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  29. Plotki jedna z najgorszych rzeczy jaka może być :')


    http://poradnikwielmoznej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Plotki nikomu nie sprzyjają... Masz super średnią!

    Mój blog ♥- klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny pomysł na post. Zapraszam do siebie http://worldbyjulie.blogspot.com/ Może się zaobserwujemy.

    OdpowiedzUsuń
  32. Plotki... kto by w nie wierzył?

    Nowy post na blogu. Zapraszam! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja jeszcze ferii nie mam, dopiero za dwa tygodnie ;) Moja średnia na koniec semestru wynosiła 4,8 ;) Jestem z niej zadowolona, jednak wiem, że mogłam się bardziej postarać ;) Plotki mogą mieć na prawdę przykry skutek dla niektórych osób. Jest wiele sytuacji kiedy ludzie nie mogą sobie poradzić psychicznie, bo ktoś puścił jakąś plotkę na jej temat. Jest to bardzo przykre, bo taka osoba nie jest niczemu winna. Mówi się, że w każdej plotce jest trochę prawdy, ale ja w to nie wierze ;) Już obserwuje twojego bloga :) Pozdrawiam :D :D :D
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Najgorsze jest to, że ludzie uwielbiają plotkować. Gorzej już się czują jak ich samych taka plotka dopadnie.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuje! Już wchodzę na wasze blogi ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń