piątek, 11 września 2015

Strata..

Nie żyć, nie istnieć. Na chwilę się zgubić. A kiedy będzie po wszystkim wtedy wrócić. 
Tak trudno żyć bez kogoś bliskiego...
Dopiero po stracie bliskiej osoby wiemy jak wiele dla nas znaczyła... ;'(
Dzisiaj trochę inny post. I Smutny !
Macie psy? Wiecie, że moje 2 nie żyją? Ale zginęły 3 lata temu.. Jeden był bardzo stary i zginął, a drugi... Kombajn go zmucił! :'( Przepraszam za to białe tło, w następnym poście będzie tak jak dawniej. Zmiana wyglądu bloga! Podoba się? 
PS. Każdy komentarz staram się odwdzieczać! 



22 komentarze:

  1. Coś się stało ;(?

    czarny-kotyszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Stało się;c Ale.. nie chcę o tym gadać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj, przykro mi, że coś się stało
    catlife123.blogspot.com com?

    OdpowiedzUsuń
  4. PS. Piękny wygląd bloga ;D
    Serio masz 12 lat? Piszesz na wiele starszą!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pieska nigdy nie miałam, a bardzo bym chciała!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju współczucia ....Ale jakoś dajesz sobie radę ;) Niestety dopiero jak kogoś tracimy to ,to widzimy ...

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj miałam dużo piesków.
    Czesław..ktoś mi go ukradł.
    Max - MÓJ UKOCHANY PRZYJACIEL z dzieciństwa nie żyje.
    a teraz mam Cezarka słodziak taki głupiutki <3
    Współczuje :(

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda mi twoich piesków :c
    Ja miałam dwa i również nie żyją :/
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesujący i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :)
    Na pewno będę tu zaglądać częściej! :) Posty są naprawdę przemyślane i świetnie napisane.
    Obserwuje liczę na to samo i Zapraszam do siebie!:)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cóż to się stało? Wygląd jest bardzo nieprzejrzysty ;/

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. smutny i ciekawy post sisterko ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog !
    Mam 13 lat i prowadzę bloga od dziś
    aalexxik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. tak, to smute..
    klikniesz u mnie w napisy KLIK?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz bardzo fajnego bloga, obserwuję ;)

    http://mackenziexox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Będzie ok.. A przynajmniej mam nadzieje, że będzie dobrze.. Trzymaj się i wysyłam wirtualny uścisk..
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzieki <3 Jestescie kochani c;

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko będzie dobrze. <3 Ja jak na razie nie doczekałam się, żeby zmarł ktoś z moich zwierzaków.
    Pozdrawiam. Trzymaj się!

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń