czwartek, 10 września 2015

Wakacje !

Hejo! Dawno mnie nie było i za to was przepraszam! Ale dlaczego?
Jakoś ostatnio nie miałam internetu i czasu też mi zabrakło.
Ale mam dla was taki inny pościk. Niedawno byłam w Powidzu, ale nie spodobało mi się tam za bardzo, więc pojechaliśmy do Przybrodzina.
Było świetnie.
We wtorek jechaliśmy z babcią na wycieczkę do Inowrocławia.
Też było świetnie i nie żałuję, że pojechałam.
Chciałabym też wam napisać jakie cukiereczki z Rossmana polecam!
Są to Nanobytes o smaku gumy balonowej (nie mam zdjęcia)
Cena: Ja kupywałam za 3,75 zł :3
Siostrzyczki!





34 komentarze:

  1. bardzo lubię takie wypady ;) w postach zdecydowanie za dużo serduszek :/
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post :)) Ciekawy i na temat.
    Musiało być super :P Zdjęcia są super ;*
    Pozdrawiam

    http://atkasblog.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę spróbować tych cukierków z Rossmana :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że jechałaś na wycieczkę. Te cukierki są pyszne

    OdpowiedzUsuń
  5. O musiało być ciekawie, super zdjęcia!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super fotki :) ja byłam w anglii u cioci!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia :)
    natala-kaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze zdjęcia ;))!
    http://www.whatkingalikes.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak bardzo się ucieszyłam! :)

      Usuń
  10. Słodkie fotki :3
    czarny-kotyszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne fotki.. ^^
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia:)
    poklikałabyś u mnie w linki pod ostatnim postem?:) Będę wdzięczna;*
    Może wspólna obserwacja?:) Daj znać u mnie, a na pewno się odwdzięczę:)

    http://ola-banaczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. swietne zdjecia:) obserwujemy?
    anonym-madia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. super zdjęcia! :)
    http://giirlwithoutface.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. To chyba dużo podróżujesz po tej Polsce! Śliczne zdjęcia, aż mam ochotę jechać dzisiaj gdzieś nad wodę :/
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo? Ty nawet nie wiesz jak mało podróżuję :D

      Usuń
  16. Musiało być naprawdę fajnie :)! ładniukie zdjęcia :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że wróciłas na bloga, zdjęcia piękne ♥
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia :) zapraszam do mnie! Może wspólna obserwacja? Daj znać w komentarzu, a się odwdzięczę! ;) smileelucky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zdjęcia:) Mamy prośbę, czy mogłabyś poklikać u nas w kliki w ostatnim poście? To dla nas bardzo ważne, z góry dziękujemy:) http://fashiongllam.blogspot.com/+może obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  20. Musiałaś tam faktycznie świetnie spędzić czas :) Ładne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia! :))
    Musiało być bardzo fajnie! ^^

    Mogłabyś poklikać u mnie w linki w wolnej chwili? ^^ Bardzo proszę i z góry dziękuję :*
    Pozdrawiam ♥
    Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuje za komy, wejdę na pewno na wasze blogi!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny i świeży zapach lata w zdjęciach ☀
    Siostrzyczki :)

    Dołzczysz do witryny mojego bloga?
    Po prawej stronie na pasku :3
    Pozdrawiam kiwi-juliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne fotki :) Fajnie, że wyjazdy Ci się udały :)

    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog! :) Obserwuję ♥

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam:
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń